Picture
TJENIS!

Alla balla :)

<---
Detta är resultat av ett projekt jag jobbat med i två veckor.
Projektet gick ut på att vi skulle hitta en bra bild på oss och redigera den med hjälp av photoshop så att det svart och det vita i bilden vart övertydligt. Sedan skar jag ut det vita i bilden med hjälp av en skalpell och fäste det svarta på ett svart A4 papper. Sen var det dags för själva stänkandet till en början använde jag en tandborste som jag doppa i röd färg sedan vatten och strök med fingret på toppen över bilden, Det funka inte så bra och det blev för ojämna och förstora droppar så jag använde en vanlig diskborste i stället det blev jämnare och bättre droppar enligt mig.

 överlag jag tycker att bilden blev helt okej det är första gången jag gör något i den här stilen, Nästa gång om jag gör något liknade skulle jag nog klippt ut en cirkel runt bilden för lite snyggare effekt. 



 c,ya!




Leave a Reply.